2

Ugglebadet

I eftermiddags var barnen och jag, Malin + mage och Jolina,
Lindis med barn och Anette med sina barn på Ugglebadet i Perstorp.
33,2 grader i varma bassängen, de e gott att bara ligga och flyta rundor.
Men det gjorde inte vi, utan vi åkte rutschkana, klättra i repstege och simma!
Hur kul som helst !


Dana och Jolina


Hanna på väg ner...


till Rasmus som stod och tog emot småtjejerna (lite hjälte,tror jag)

Mimmi hann knappt vara med på bild

En mysig eftermiddag med bad,kaffe,glass, trevligt sällskap
och jag fick simma lite mer än 500 meter.

Jag "gav" mina barn vars en guldstjärna på vägen hem,
för jag tyckte de hade uppfört sej väl, precis som jag önskar av dem.
Goa, duktiga, artiga och hjälpsamma. Dessutom hann vi köra hem
precis den tiden vi (jag) hade bestämt innan vi körde hemifrån!

Nöjd och stolt mamma

/L8

Kommentarer:

1 Malin:

skriven

Tack för en trevlig eftermiddag och ett stort tack för kaffet. Jolina blev lite upprörd här hemma när jag läste för henne vad det stod i bloggen.

-Va, vadå guldstjärna, det fick ju inte jag....Ha ha. Lycka till med allt som snurrar. Kramar Malin

2 Linda-Marie:

skriven

Du har jättegoa ungar!!! Kram

Kommentera här: