0

Vikarie för Martina

Hade några massager på eftermiddagen,
under tiden som barnen kom hem från skolan.
Körde Lucas till fotbollsträningen...


med nya målvaktshandskar

för att direkt fortsätta till Klippan. Ersatte Martina på hennes combatpass.
Fick jätte-black out mitt i uppvärmningen, fick bara följa musiken,
kom rätt efter en stund, tror inte(hoppas)det märktes så mycket.
Men det är hemskt när man egentligen kan och vet vad som ska göras,
men det helt plötsligt bara försvinner !
Jag menar när jag håller på att lära in nya pass, har jag inte råd
att dessutom få black outer , jag rör ihop det så bra själv ändå!


innan passet tror det är ett etirel-linne, shorts utan märke!

Inga bra bilder idag, får väl skylla på fotograferna...

Dana och Lucas höll på att göra kvällsmat när jag kom hem:
Hamburgare och makaroner-funkade bra ikväll.
Plockade upp Rasmus på hemvägen så vi åt tillsammans alla fyra.

Ska läsa för Lucas nu, innan han somnar.
Vi ses i skuggan   L8

Kommentera här: