1

pilkastning


På eftermiddagen så gav vi (Christer Tekla,Lucas och jag)
iväg till grannen för jag trodde jag skulle kunna få låna
hans dator och blogga från den, men han var upptagen så
vi fick gå hemåt igen...

snöbollskastning

Hade bestämt mej för att blogga så jag gjorde det enda rätta

satte mej på kullen vid eldstaden...

med en kaffejök... (det smakar bäst däruppe)

och min mobil för att försökta få kontakt med omvärlden.

satt och njöt av utsikten på stugan

Den enda kontakt jag fick var med Rasmus (han mådde som en prins)
och den var knapp.
Jag fick faktiskt ge mej och gå in igen- därav inget vidare bloggande i helgen.

Christer grillade lamm och kyckling på uteplatsen, jag fixade pommes
och sallad till kvällsmat.
Sedan kastade vi pil och pratade.
Väldigt få måsten däruppe, så vi gick och la oss i tid.
Så gott!!

Natti  L8

Kommentarer:

1 Eva:

skriven

Nämen Lotta ! Har du blivit alldeles förtappad ;) Dator i Skavböke trodde inte jag existerade.

Kram från din granne

Kommentera här: