0

Löpträning

Masserade i eftermiddag-kväll,
sedan hämtade jag Dana och Emmy på familia
där Dana bl.a köpt present till sin käre pappa.  


Åt kvällsmat hemma som Christer hade gjort.
Satte mej framför tvn i nästan 10 min,men kände i kroppen att det var dags!
Hade nästan bestämt mej för att låta bli, men hade inte varit nöjd
med mej själv i morgon då.
Jag tycker väldigt illa om att springa och har alltid gjort,
fast jag vet ju att det är bra för mej och jag vill verkligen
kunna springa längre sträckor.
Så jag bytade om

sedan begav jag mej till Prästamarken, ett varv hde jag bestämt mej för.
Kändes faktiskt bra hela tiden, ett tag tänkte jag fortsätta,
men ett varv var det. Nästa gång tar jag ett och halvt eller två.
Jag är nöjd!!
Gick en runda med Tekla bort till "gymet", så

här inne kommer vi att träna om ett tag!!

Bra jobbat supermusen! Vi kanske ska ta en runda tillsammans i helgen?
Nu kan jag se film med gott samvete.

Vi ses i skuggan...   L8

Kommentera här: