0

Fredrik Amilon

Var på MAXI för att handla mat till ikväll,
när jag höll på att packa in varorna i bilen så kom
en bil och parkera intilll. Från den bilen kom först en kille
och sedan en tjej från förarplatsen. Tittade en stund och sedan
chansade jag med ett, -Hej Fredrik...
Ja då, det var Fredrik, min bästis mellan 5 och 11 års ålder !
Tillsammans med sin fru sedan tjugo år tillbaka.
Jag har inte sett Fredrik sedan (ungefär) jag slutade nian.
Vi pratade i ca 40 min. och det var jättekul!
Var så upprymd efteråt för att Fredrik var inte alls som jag trodde
i vuxen ålder och för att de verkade må så bra ihop. Sånt tycker jag om!

När jag kon hem städade jag undan det sista innan jag började massera.
Efter massagen så började jag laga maten till i kväll.
Christer kom hem och hjälpe till, efter en stund.
För en gångs skull så var Christers föräldrar sist - händer aldrig annars.

Kram L8

Kommentera här: