0

Dana till Elin

Cyklade en runda med Tekla, gick jättebra idag
så gott som hela tiden!

hon tycker cyklen är sådär...  men springa är ok!

Försökte träna combat, men när jag sätter mej somnar jag...
fick in de två sista i alla fall.

Dana gick iväg med Jonna till årets första gräs-fotbollsträning.

Christer gjorde "grova"våfflor   -så gott!


innan
Tog mej till Klippan, och höll combatpass, var väldigt förvirrad idag.
Fick jättekramp i vänster lår- tror jag aldrig jag fått innan,
sviter från innebandyn -jag är säker.
Sedan tappade jag mitt pulsband, så bhn kom fel, mer än halva passet,
inte så skönt...
Men vi svettades och hade roligt-vad mer kan man begära?

efter
Älskar att gå genom simhallen på kvällen lugnt,vackert,varmt och mysigt

de e så vackert med vatten och ljus

Hemma igen,åt jag två våfflor, skjutsade Dana till (Elin) Erik.

på väg

Såg CSI, men blev sur på mej själv för jag blir trött då och får inte mer gjort.
Så hädanefter ska det bli mindre tv för min del!
Tog en kort kvällsrunda, bara runt kvarteret med Tekla.
Natta killarna, blogga och nu jätte,jättetrött ska jag lägga mej!!!

Natti natti  L8

Kommentera här: