0

Runda med barnen

Ja ja, det är ju ingen hemlighet att jag är förvirrad.
Massage nr två kom, hade jag bara tänt lampan när jag kollade
så hade jag sett vilken tid det var oxå...
Har haft en skön runda med Dana,Lucas och Tekla i Maglaby.

mycket bus blir det

Två "mås-ankor" enligt Lucas, vi andra kallar dem för svan
FAST, det fanns

gott om döda fiskar
Vi räknade till minsst 10 ålar och lika många aborrar.
Den här kalla vintern har gått hårt åt djuren. Christers föräldrar räknar
antalet döda i sin damm= många nu. Tråkigt för de hade fått
stora fina i höstas.
Problemet i dag var döda fiska som ligger på land luktar inte gott tycker vi ,
men det gör Tekla.
Så fort vi inte var där så rullade hon sej, gud vad hon stank sen!
Det slutade med att vi inte ville ha henne nära busandes med oss(barnen),
vilket gjorde henne sur, och försökte nafsa igång dem. Då slutar det såhär:

i koppel...
Förvisad till bagageutrymmet i bilen hem, sen fick hon vara kvar ute
tills jag hann bada henne!

Kommentera här: