1

Me & my blog

Det här har inte varit min dag, som man säger,
och ändå har jag varit på ett strålande humör hela dagen!
Skriver om det nästa gång (ikväll). Men nu vill jag visa


vad jag handlat

Målvaktshandskar, jeans till barnen,presenter till Felix och en blomma,
ny träningsboll,nya örhänge (behövde verkligen fler ...) och lite annat


Topp till Dana

Jag har sett tatueringar på kors och tvärs,i olika storlekar, färger, mönster,
skrifter, i olika typsnitt, på många olika ställen på kroppar.
Kort sagt har jag sett det mesta, men idag såg jag något nytt!


" Var och en har sin kamp"


På franska, ovanlig och helt ok i mitt tycke!
De som blir oroliga kan vara lugna, jag ska inte ha fler!

Det är också en början på vad jag tänkt ska vara "veckans tänkvärda",
så det kommer fler.. (inte tatueringar!)

Nu är det Combat som gäller!
"Staying in shape is a constant battle - defend yourself :BodyCombat"
(oj,där kom en direkt ! skoja...)

HDSL  L8

Kommentarer:

1 ulbritt klampsson:

skriven

hejsan!

Den tröjan verkar vara riktigt cool.

Och det verkar din dotter också vara!

Men jag tycker att du är lite små töntig. ;$ hehe

Men jag tror att han där rasmus verkar vara lite konstig...



Hoppas vi träffas, ulbritt :)

Kommentera här: