0

E4:an hem

På vägen hem stannade vi och åt på McD söder om Norrköping
vi var lagom hungriga alla.

Dana


Rasmus

En ny sak i våra liv är Christers nya bil som går på gas.
Det tankar man inte var som helst och stationerna ligger
så gott som alltid i indistriområdena, så det gäller att leta
(även om man har gps). Hittade en lämplig tankstation i Linköping.

När vi kommit hem och tömt bilen, åkte Dana och jag  direkt till
"moffe" och Kristina för att hämta hem Tekla.
Pappa tyckte inte hon hade uppfört sej på natten,
då hon hade varit inne i deras sovrum och slickat dem i ansiktena...
Jag sa hemma sover hon i köket och alla sovsrumdörrar är stängda hos oss.
Åh de e ju synd om henne...
Sen hade hon nippsat dem på armar och händer så de fått blåmärke,
när de var ute och gick - jäkla hund !
Ja ja, hon blev glad när hon såg Dana och mej.

På vägen hände något kul som fick mej att fundera, fast det är en sak som jag
berättar om vid ett senare tillfälle - men jag är glad !

Hemma igen åt vi kvällsmat och natta trötta barn.
Ja, jag är rätt trött också!

Puss och kram  L8

Kommentera här: