3

Vi vann!

Jadå, jag spelade och tror inte jag gjorde bort mej iheller!
Jag fick t.o.m godkänt av familjen!
Vi vann med 8-4 över Åby, och det var hur kul som helst.

uppvärmningen


Den "riktige" kameran glömdes hemma, så det inte mycket till foto.
Christer fick fota mej hemma istället...

i högklackat ...

Rasmus var snäll och tog ut Tekla på kvällsrunda.
Satte mej med Christer och tittade en stund till på "Australia",  
innan vi gjorde oss i ordnig för natten.

Kan det vara någon som är sugen på att spring Blodomloppet tillsammans
med mej den 25 Maj i Malmö. Man behöver vara fem pers i ett lag,
så ingår det en fika-korg från ICA och om man har ICA-kort får man rabatt,
är man dessutom blodgivare får man ännu mer rabatt.
Jag har och är, rabatten är avklarad,
nu är det bara fyra personer till sen är vi ett lag!!
Jag småspringer 5 km, så det blir inget tungt för min del -men kul !
Började min löpträning igår... 1km...
Är du sugen så snälla hör av dej till mej. Vill du själv gå in och kolla?
blodomloppet.se

Nu fyller snart min man år ,6 min kvar!

Gonatt  L8

Kommentarer:

1 malin = MJÖLKMASKIN:

skriven

GRATTIS TILL VINSTEN. VILKEN COMEBACK. GRATTA CHRISTER FRÅN MIG, MEN POPPE SKICKADE SMS TILL HONOM IMORSE. HAN ÄR HELT VÄRDELÖS PÅ DET, BERÄTTAR NÄR VI TRÄFFAS. OJ, NU RAPADE MIA-MARIA, NÄTET KOMMER BLI MITT TIDSFÖRDRIV NÄR JAG AMMAR. KRAMAR MALIN.

P.S JAG HOPPAR BLODOMLOPPET.....

2 Monica:

skriven

Helt korrekt! Man gör absolut inte bort sig om man gör en snygg målpass i come-backen!! Snabb som få var du också! Gött att se!! Hälsa mannen och gratta, vad blir han, 37 igen va...

3 marie:

skriven

Grattis till vinsten, jag gillar bilden med högklackat och matchkläder en 10 poångare till dig



kram marie

Kommentera här: