0

BODYCOMBAT 4:44

Ingen så kul dag men jag har varit igång precis hela tiden.
Putsat 14 fönster av 22, möblerat om Danas rum,
klippt gräsmattan och tränat combat.

Lucas tog simborgarmärket två gånger idag med skolan
på badet i Kvidinge. Han idrottslärare tyckte att om han
verkligen tog kilometermärket i fjor så borde han kunna
simma 400 meter(läraren missade alltså första gången han
gjorde det), och det kunde han ju!

Det är mitt krav på barnen om de ska få vara på badet själv
under sommaren, så ska de ta simborgarmärket innan varje år.
Även om jag vet att de är hyfsade på att simma alla tre så är det bra
att göra om det på "våren". Sen betalar jag säsongskort till dem alla.

Förra gången jag höll combatpass så sa jag att det var sista gången
jag gjorde låt nr 4 från förra passet, vi har inte varit överens en enda
gång på tre månader! Så låt nr 4 från det nya passet körde jag ikväll,
ja och så de andra från det gamla passet. Det gick bra,
tycker om den nye låten och roligare koreografi.

Fick reda på att det ska ordnas loppisfest på det "gamla stället",
vilket innerbär jag inte kommer att någon fest på gymet.
Väldigt skönt för jag har ju att göra ändå känner jag och dessutom
är jag sällan bra på att fixa till saker och vara ordentlig på lördagskvällen.
Vi äter ju "frukost" 02.30 och börjar jobba vid 04.
Det är inte säkert att jag är helt nykter kl.18 samma kväll...

det gamla stället...

Nu är det dags för mej att gå i säng.
Sov gott, kolla in marshallen så ses vi! 
L8

Kommentera här: