0

Fortsättningen

Det kändes bra igår eftermiddag, tyckte det var
många som kom och åt kaka och som frågade om gymet,
och när det startar, kul att där finns intresse!

Höll mitt första "Afrodans"-pass, jag hade kul
och jag tror att deltagarna oxå hade det!

Plocka ihop mina saker och körde hem,
där Christer höll på att laga mat samtidigt som han
packade ner pinnar och annat till "Nerd-mässan
som han ska till idag. Grillade "hevben" och kyckling,
till det stekte vi vitkål i honung och rågbröd till.
Medeltidsmat som är så gott!
Per och Viggo var oxå därhemma
senare kom först Lotta, efter en stund kom Tim och sist Elina.



söta Elina
Jag Tekla följde Per hem, när vi kom tillbaka så gick de andra hem.
Det är långa dagar nu för tiden(när jag tänker efter så har jag nog oftast
haft så långa dagar), men jag har ju så kul och är så nära min stora dröm.
Tre månader med tufft till sedan kan jag köra gym på heltid,
och om två år så vet jag hur det går oxå...
Ibland måste man chansa och :
"Om du tänker för länge på att ta nästa steg, riskerar du att
tillbringa resten av livet på ett ben..." -
kinesiskt ordspråk.

Kommer att fullt upp idag oxå, händer mycket för hela familjen - superkul!!

Hörs!  Ha en bra dag/   L8

Kommentera här: