0

Fredag 100521


varm choklad och blommor

Bild i NST i morse - duktiga !
Masserat 7 i Kågeröd idag, körde bortom Röstånga på hemvägen.
Så nu kan jag börja träna in det Afrikanska passet. Fick även med mej en
"Kultur i Natur"-plansch, satte upp den i fönstret på gymmet trots att det
faktisk bara tog tio timmar att sälja ut alla biljetterna till alla tre föreställningarna!

Robert Wells,Sofia Källgren och Helene Lindqvist kommer att stå på scenen
I år kommer jag inte att stå scen, utan "klipper" biljetter istället,
och hälsar alla hjärtligt välkomna.
Kan bara säga har ni inte varit där så försök få biljetter till nästa år,
men den 2 Maj kl. 8.00 måste man vara beredd !
Jag lovar det är värt det!
Lämna Bengta  på mom när jag var tillbaks i Kvidinge, hämtade Tekla och körde
till MagalbyKärr gick rundan och direkt ner igen, satte in en diskmaskin på gymmet.
Hämtade Lucas och körde till Fridslätt (Bosse har växt och mår riktigt bra!)
och bytade till lastbil som jag lånade av Anders och Marie.
Hämtade upp Tommy och körde till JiTe och köpte tre innerdörrar,
hem till Kvidinge och lastade av dem på mom.
Tillbaka till Fridslätt och bytade bil och tog hem Lucas som fastnade där
förra rundan...

det kommer mera !  L8

Kommentera här: