0

Idag så går det bättre...

att blogga för mej, för NU gör jag det!

Igår låg de här på köksbordet!

Duktige Lucas blev både 1:a och 2:a i olika grenar på  friluftsdagen.

Började tidigt i gropen med 5 massager

Vi förhörde Dana på spanskan igår, från och till, på förmiddagen messa hon
att hon hade alla rätt på provet! De e så skönt och tur hon är duktig och
försöker verkligen själv, så man slipper tjata en massa.
Däremot har hon ett mindre roligt humör som hon visar med
jämna mellanrum nu för tiden, tretton närmar sej...

Fortsatte till mom, packa upp, packa, lägga fram, plocka undan en massa.
Under tiden dök de här upp på gatan

ett helt kavalleri
inför monument-firande övade de längs gatorna i Qvidinge.

Mötte Rasmus som hade gått hem från skolan efter en friluftsdag.
Tillsammans körde vi och handlade i Åstorp tillbaka och packade upp,
Rasmus som inte varit på gymmet blev överlycklig över alla
klättermöjligheter det fanns där...



de väl en del av parkour, kan jag tänka...
Fixade hela eftermiddagen.

Efter det jobbade han lite oxå, fyllde i blomlådorna.

nya innerdörrar !

sen kom allt folket...
och åt grillad sockerkaka med gräddyoughurt och färska jordgubbar!
Supergott, tyckte jag!

Tack vare de här två...

och de här två som grillade så bra!

Frukt från min hyresvärd, en låda bananer och en låda äpplen,
blommor från Pappa &Kristina,Blommor från Länsförsäkringar och
Inger&Johan. Massor av sockerkaka från GodBiten och muggar,kaffe,
jordgubbar och annat från Britt-Mari & Per

En gudomligt söt liten docka.

Kommer mer i morgon, ögonen går i kors och jag ska jobba i morgon bitti!
Godnatt!  L8

Kommentera här: