0

JAMDA 18.30

Ja, ikväll kör vi dans-pass kl.18.30!

Efter jobbet i Ängelholm idag körde jag
in i stan för att köpa present...
och mat till djuren.

Tekla lite nyfiken på Zorra´s mat

När jag körde hem från Ängelholm, så mötte jag någon som gick på
raksträckan mellan Goentorp och Sånna...
Farmor, alltså svärmor Britt-Marie, vet inte vad hon gjorde där
men om jag känner henne rätt, så var hon bara ute och promenera !

Lucas har haft sin pianolektion och jag hann med en kvart på spikmattan
innan jag åt kvällsmat med barnen.

Lucas har följt med farmor och farfar för att spela golf nu,
och Dana är på väg till sin fotbollsträning.
Börjar tro att Rasmus är rädd för att inte få nån present på fredag,
för han tvättar och viker tvätt, vilket han aldrig gör annars om man inte
bett snällt, hoppat, skrikigt och tjatat sönder honom !

Vi ses ikväll, på me danseskorna bara !

L8

Kommentera här: