0

KOMODO DRAGON/WALKING ALLIGATOR PUSHUP

Ja, s[ heter de nya teknikerna i det nya BodyCombat/passet.
Detta passet passar mej b'ttre, tyckte det var kanonkul och superbra!
H'r visar Pernilla en annan ny ;vning

triangle choke

vi fick ;va med varandra...

det e sv[rt att h[lla sej f;r garv med s[na ;vningar!

men jag vann s[klart!!
Som jag skrev s[ tyckte jag att det var ett kanonpass och ofta tycker
man det f;r att instrukt;ren 'r bra och vi hade den b'sta idag!

Superinstrkt;ren Pernilla Blomkvist!
Man blir s[ snygg efter ett pass / ni borde prova...-

En mycket tuff bilf'rd hem...
Jag skulle tanka biogas innan jag l'mnade J;nk;ping.
N[got h'nde s[ jag fick bara ut gas f;r 2.98 kr, sen slutade den fungera.
N'r jag skulle lossa munstycket, s[ hakade det upp sej och d[ m[ste man ta i...
Med en bra h;ger backfist slog jag av tanklocket! Allts[ jag br;t av hela locket,
det for ner i marken och n[gra extra fina hack p[ sej...
Till sist fick jag full tank och k;rde hem[t.
Jag kom inte l[ngt f;rr'n ;gonlocken blev j'ttetunga, men kaffe,vatten, chiquitadryck,
powerade,bananer,'pplen och choklad s[ klrade jag mej r'tt bra 'nd[.
MEN SEN blev jag j'ttekissn;dig. H[ller mej en stund till...
klarar mej nog hem..., en bit till bara. D{ var jag inte s[ tr;tt !
Jag skrek,hoppa, knep mej, bet mej i handen men jag h;ll mej hela
 v'gen hem kunde knappt g[ in och om n[got hade st[tt i v'gen
hade jag nog skickat in dem i v'ggen !

Ledsen alla mammor i [r var det jag som blev utsedd till v'rldens b'sta mamma!
Av en utav tre så jag får väl vara nöjd med det! Speciellt när jag för några
dagar sedan fick tre sms där det stod "jag hatar dej!", av samma barn...

Ett kort med korsstygnbroderat äpple på av Dana,
en ananasblomma av Lucas och en mask av Rasmus,
dessutom hjälpte Rasmus mej att få tillbaka åäö på datorn,
(hans pappa klarade inte det). Bättre för oss!

Hela familjen gick till pizzerian och åt pizza, verkligen för en gångs skull.
Vi tar hem mat från "ludan" när det händer annars.

De var duktiga trevliga killar och pizzorna var goda, så det kommer säkert
hända igen. Jag tyckte t.o.m att jag var värd en halv pizza idag så
jag delade med Rasmus.

Fick avsluta lite hastigt om gårdagen...
Jag hade skitkul hela kvällen med alla mindre nyktra människor,
och efter KlövaHallar så körde jag hem oss och där fick vi tunnbrödsrullar
till nattamat.  Var i säng 01.52 och klockan ringde 06.50 i morse...

 Tack för en härlig fylld(igen) helg och sov gott!
Jag ska först träna "Triangle choke" på Christer, innan jag somnar!

L8

Kommentera här: