0

L;rdagsmorgon

Var inte pigg n'r jag vakna, men jag duschade och
 [t frukost. Christer och Lucas packade bilen full med pinnar och k;rde till
Malm; och Slagthuset, f;r Nerd/m'ssa.
Tog med mej Tekla till mom, hade en massage
 innan vi gick hem och sedan k;rde Dana till M;rarp.
Zonl'ger nr 2.

Peos grupp
K;rde hem igen och b;rjade st'da till h;g musik, tror jag blev klar med vasken
innan det var dags att k;ra igen...
Rasmus cyklade till Klippan f;r att g;ra n[t delprov till sitt moppek;rkort.
Tillbaka till M;rarp och h'mtade Dana, vi fortsatte till Familia och MAXI.
K;pte ny snygg fotboll (4a) till Dana och [t vars en bakad potatis p[ Grafitti.
Tr'ffade Roger och Helena d'r, f;rs;kte f[ dem att f;lja med p[ kv'llen ,gick inte...
Handlade mat till kv'llen, hem och lagade mat och st'dade det vi hann.
Rasmus ville bli h'mtad i Klippan och jag blev sn'll en liten stund
och faktiskt h'mtade honom!


s[ h'r cool tror man blir n'r man f[r godk'nt i mopedk;rning...
Nu ska han bara k;ra upp f;r Trafiks'kerhetsverket!
Stoppa in cykeln i bilen och k;rde hem.
Christer och Luca hade kommit hem, tror de hade handlat med 'n de s[lt f;r...
Lucas nyf;rv'rv

Jonte
Kameljonte...
Han 'r min n'r Lucas tr;ttnat, helt underbart s;t!
Jag bytade om och Anders och Marie kom cyklandes.
Tyv'rr f;ljde inte Inger och Johan med som vi hade planerat.
Jag k;rde oss till Ljungbyhed och Ljudbangen.
Inte mycket folk, men en go sol till en b;rjan.

picknick i gr'set 'r s'llan fel!
Lasakungen, Lillebror och Kamelritt stod p[ scenen, ja de hade alla lite att
;nska eller va s'ger man..

ett tag stod en ensam dansare p[ dansgolvet och han hade h;rselk[por...
S[ himla tr[kigt f;r LIF (och Annika), tror de gick back detta [ret.
Flera olika anledningar tror jag

Mark kom k;randes och va hos oss, visade upp sin nya nikotinfria snus,
tror ni Anders och Christer gick ig[ng p[ de. Ja, de hade hur kul som helst
[t stackars Mark(han t[l det).

min j'ttes;ta lillasyster och st[lade  t.o.m extra ikv'll!
Vi l'mnade fotbollplanen och k;rde till Kl;vaHallar d'r Jansson
hade dragit ihop en grej(undrar om inte det p[ j'kelskap).
Mindre yta men det k'ndes som fler fulla folk d'r.
Musiken var inte ett dugg b'ttre, och n'r 16[ringar kom fulla dit fick
 Christer nog(litet spel, kan man ox[ s'ga) och vi k;rde hem.

Marie skulle tuvnget vara med...


Kommentera här: