0

Vitsippor

Kl.06.20 körde jag och hämtade Bengta,
körde över åsen och hade åtta massager i Kågeröd.
Tillbaka över åsen och lämnade Bengta på mom.
Satte in en fiskgratäng i ugnen och sedan körde
Tekla och jag till Maglaby Kärr.

Vitsippor -älskar dem och har alltid gjort!

ha ha, tre hjortar finns på bilden . Ser ni dem?
Det var rätt så kul, för jag hörde först sen såg jag hjortarna, Tekla märkte
inte dem till en början, men när jag viskade till henne att sitta, så såg hon dem.
Hon sa inget bara satt alldeles stilla och titta, när de var borta var Tekla så "pumpad"
att hon började morra på första bästa ...  trädgren i vattnet?
Det såg ut som hom skämdes, när hon kom på vad det var!

Hemma igen åt jag gratängen, gick igenom posten,
tror jag hinner springa en runda i Prästamarken,innan nästa uppdrag!

Fortsatt bra dag!!   L8

Kommentera här: