1

Den snyggaste Lucasen !

Tycker hans mamma i alla fall....
Christer, Dana och Rasmus körde till Väla för att köpa julklappar,
boxhandskar & mitsar till mej, byxor till Rasmus och en hel del annat.
Under tiden så städade jag hela huset (en sån städning som jag inte är
så nöjd med själv, men på ytan ser det ju snyggt ut nu...), efter det så
klippte jag en långhårig Lucas.

Han såg inte ut längre, för den långe luggen.

Så här snygg blev han !
Om ni träffar honom så syna inte klippningen - det är inte min starkaste
sida, jag ser ju inte så jag får verkligen gå på känn..

Redo att gå på fest !
Han är på Marko´s fest nu, på "gården".
Jag tog en halvlång runda med Tekla i diset, men för att jag varit inne
så gott som hela dagen njöt jag verkligen av den friska och kyliga luften!
Dana och Christer har bakat kaka som vi ska fika nu.

"Sega chokladrutor"
Får prova om de är goda...

Kommentarer:

1 Martina:

skriven

Om dom var goda vill jag gärna ha receptet!:)

Kommentera här: