1

En bit på väg...

men det känns som hur långt som helst kvar....
Bort till gymmet vid 17-tiden, där jag hade en visning
och sedan ett dubbelpass. Cirkelträning med 10 deltagare!
Det är ett bra och roligt pass, jag tror (Nä, jag är säker på)
 att alla kommer att få träningsvärk och de som inte 
får det, får skylla sej själva !!
Jag tror: mage,rumpa och insida lår på mej i alla fall.

räknar inte upp det jag inte tycker är så snyggt utan bara:SNYGG MAGE


Rullade massagehanddukar och packade ihop Bengta,
stängde ner och låste med lät gym-delen vara öppen
(mest för att den nyttjades...).
Hem och gick en runda med Tekla, åt "Gratinerat ris" 
som Christer gjort till kvällsmat.

Nu är sängen nära fortsätter i morgon.

Kommentarer:

1 birgit siverstahl:

skriven

Tack gode gud att jag har en säng.

Kommentera här: