1

Nov. 16, 2010

Så fantastiskt skönt att äntligen,äntligen ha fått undan bokföringen.
Hela eftermiddagen så masserade jag medan söta Jenny var snäll
och dammsugade gymmet och källaren.
Efter massagerna så bytade jag om till träningskläder och höll ett
skumbox-pass, började väldig kyligt(ja, jag har ännu inte fått igång
elementen därnere) (ha ha, inte där uppe i heller!)
och slutade väldigt svettigt!

ett bra gäng !
Vi bestämde att på torsdag 17.00-18.00 kör vi antingen ett
skumbox pass eller ett vanligt boxningspass (mest beroende på om vi
hinner köpa handskar och mitzar i morgon!)
Fixade med handdukarna innan jag körde hem och gick kvällsrundan
med Tekla . Christer hade gjort kotletter till kvällsmat- väldigt gott!
Nu tänker jag krypa ner i sängen och sova gott!

Kommentarer:

1 nettan:

skriven

jaha nu är Lena Ph och hälsar på igen.(ont,ont,ont)!! Helt fantastiskt vilka roliga pass du har.Cirkelträningen och boxningen runt stolpen gör sig påmind idag(fre).Nu säger jag ha det gött,armarna orkar inte skriva mer och magen vill sträcka på sig.Hoppas vi fortsätter med stolpboxningen.SKITKUL!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera här: