0

Nya mål

Sovmorgon till 07! Tycker vi om!!
Tekla och jag tog morgonrundan efter frukost med de andra,
inom gymmet och tände.
Plocka, sortera, tvätta och mangla lite innan jag blev smått tokig
på en skällande hund...
In i bilen och upp på åsen tog vår skogsrunda och idag
sprang hon lös hela rundan (- Hon har varit nöjd sen dess!)

Hemma igen så gjorde jag det.....
Ja, jag tog tag i bokföringen !   Har kommit en liten bit på vägen,
blir "avbruten" med jämna mellanrum när jag ska bl.a massera.
Men jag är äntligen på gång!

Har satt upp lite mål för mej själv:

¤ Stegräknare - "måste" gå 12000 steg varje dag(då får jag inte ha den 
  på under passen längre! (Tekla kommer att bli lycklig varje kväll 
  nu har jag en känsla av...)

¤ Ska kommit i form tillräkligt(för mej själv) för att fotograferas till
   övningarna i gymdelen och till stretchövningarna, om en månad.

¤ Godis och chips förbud året ut - åtminstone

¤ Städning i huset hinner jag fixa med "det nya schemat"

¤F.o.m 20110101(nytt system då) - "bokföring och kassaräkning"
  varje kväll,  för att slippa sitta så här fler gånger.

Ha en fortsatt mysig eftermiddag/kväll ! Sköt om era kroppar!

Puss puss  L8

Kommentera här: