2

Söndagen den 7 November...

och jag har tänt ett ljus för mamma som skulle ha blivit 62 år idag,
hoppas någon tände gravlyktan idag!?
Grattis mamma Wiveca på födelsedagen...

Vi som var i stugan tog det lugnt och åt frukost ihop sedan började vi
alla tillsammans städa packa och plocka ihop oss.
Killarna var snälla och fyllde släpet vi hade med oss upp med ved
i går kväll (innan de visste att de blivit slagna igen..)
så det slapp vi göra i frosten. När vi var klara körde vi en bil efter
den andre hem mot Kvidinge. Vår bil körde inom Morgan och Raul,
för att lämna av lite saker.

Solen sken och det var -1 grad.

Håller på att bli granskog här igen - för efter Gudrun var det inte
mycket till skog här.

Vi fick stanna och knyta om presenningen på släpet.

Vackert vid havet!

Hemma igen tömde vi släpet och jag gjorde pannkakor.
Sedan körde jag Rasmus till Åstorp - tåget till Hbg och träning.
Dana, Lucas och jag stack till gymmet för ungdomspasset.
Körde lite cirkleträning med dem i källaren.
Hade en massage innan jag cyklade hem och blogga lite innan
kvällsmaten som Christer gjort med fläskfilé och rotfrukter i ugn -mycket gott!

Bloggade klart till Rasmus skulle bli hämtad i Åstorp igen(missade busen..).

Tack för en härlig helg och välkommen, ny vecka med massor av jobb!

Kommentarer:

1 birgit .siverstahl:

skriven

hej lotta vi var och tände ett ljus för er mamma Birgit o mona

2 birgit .siverstahl:

skriven

hej lotta vi var och tände ett ljus för er mamma Birgit o mona

Kommentera här: