1

Nov. 13, 2010

Igår masserade jag hela eftermiddagen och
sedan blev det en omgång på gymmet för egen del
men tillsammans med Emma,Dennis och Christer.
Tänk om man kunde få bort(klart man kan,
men jobbet dit...) kudden på magen, så faktiskt
mina magrutor hade synts - för äntligen är de där!

vissa ser det bara som en chans att pausa...
Skoja Emma - ibland jobbade du jättebra!
Dennis däremot, han kommer snabbt i bra form på bänken...

kanske dröjer ett litet tag innan vi får se hans magrutor...
men de e nog mest för han e så blyg!

(Christer och Dennis tävlar i rodd var gång och Dennis jobbar på
bra där, så det kommer inte att dröja SÅ länge!!)

Han är dessutom uppfinnare till nya SVÅRA övningen "Grodan":

Christer fick den gröna för han klarade bara en ...
Dennis, han klarade tre, och då kommer man upp i blåa!

Om någon som träffar mej undrar vad jag gjort med min axel så är allt Dennis fel!!!

Efter skrattpasset körde jag och hämtade Dana i Åstorp, på Björnås.
Kan äga att det är inte var dag jag är där - ren tur att jag hittade henne.
Tack och lov att det finns mobiler!

jaja, det är Åstorp.
Körde hem och tillsammans (mest Christer)gjorde vi lammstek, som vi
åt tillsammans HELA familjen samlad för en gångs skull.
Efter det vi hade ett familjeråd... (utan att någon skrek och gick därifrån
(Lucas försökte förvisso en gång)) med framgång!

Satte oss en stund med whisky framför tvn innan jag gick med Tekla
och släckte ner gymmet.

Kommentarer:

1 Emma:

skriven

Aeee Lotta, nu var du inte hygglig. Mitt pass var slut på den bilden ;) haha

Kommentera här: