0

Hold my hand

I kväll var det jag som gjorde kvällsmat!
Wok med kyckling och glasnudlar inte så avancerat,
men Christer slapp i alla fall. Tack vare ett massage-återbud.
Sedan körde jag till Klippan och precis när jag parkerade bilen
vid badhuset så spelade P3 upp en världspremiär...
http://www.youtube.com/watch?v=PIxEISCUN3k

musicvideolife.com
Akon och MJ himself, fantastiskt bra låt, precis som på gamla goda tiden.
Detta är min nya favvolåt!!

Jag tror ärligt talat att jag var Michael Jackson´s största fan 1984-1994 !
(kanske inte, men nästan i alla fall)
Hade gett vad som helst för att få träffa och prata med honom då,
var ifs på två konserter med honom, och lite nöjd var jag med det.

Den här bilden förälskade jag mej i !
Billie Jean, världens bästa låt, tyckte jag då och länge...

Visst var han kär på den tiden !

I alla fall...         på badhuset höll jag (i mitt tycke) den bästa gången
på det här passet som har varit så enormt svårt för mej att få in.
Jag gjorde inga större fel och hade mycket energi -
nä, massor av energi hade jag!
Jag hade mycket energi när jag kom dit på kvällen så jag tror det inte
egentligen, men de hade fått reklam som fick vi prova ...

en liten red bull shot,
inget jag dricker annars men jag provade i kväll. Ja ja det går väl
knappt att kolla egentligen.

Hemma i Kvidinge körde jag inom gymmet och släckte ner tillsammans
 med Nettan och Jenny som båda varit inne och tränat en runda.
Sedan körde jag hem och tog Tekla på en tur.

Nu är det dags för sängen!

Kommentera här: