0

Bra dag!

Marie, alldeles rätt vissa sjukdomar byr sej
inte om varken om du äter rätt eller tränar rätt
- de kommer ändå, inget du själv kan påverka -tyvärr!
Speciellt inte cancer - Jag VET .
Men många "småsjukdomar" kan du förhindra.

 Oh, va långt jag skrev innan jag raderade det igen...

FREDAG och klockan ringde som vanligt 04.00.
På med kläder och sen bort till gymmet, hade en
väldigt liten skara med på passet, men jag kommer 
att hålla det även om jag är själv för att jag behöver
det och mår så väldigt bra av det. 
Efteråt så körde jag hem och åt frukost med Christer, hann med
att prata lite allvar (inte om oss !), innan han körde till jobbet
och innan jag väckte barnen
och innnan jag körde till mitt jobb i hålan.
Hade sex stycken massager klar 10.30 till gymmet, packa upp
vek tvätt, hängde upp tvätt, satte igång tvätt.
Hem och åt en macka, drack en kopp kaffe och sedan
körde jag och Tekla upp till åsen och gick en annan runda
för det var jakt på vårt vanliga ställe , denna gången stod det !

Hon var väldigt stirrig och höll mycket koll överallt, ibland
så gömde hon sej bakom mej...
På ett ställe satt en fyra-fem korpar och en ormvråk och delade på
restena av ett fällt byte.

Hem och "dumpa" Tekla, innan jag körde till Ängelholm.
Hann prata flera nödvändiga och trevliga samtal i bilen...
Köpte hundmat för 1000:- hoppas hon klarar sej i ett par dagar nu!
Köpte även mat till mej ( och resten av familjen)

Fuji takeaway - tror jag det hette  - väldigt gott!

Inom och trängdes på maxi handlade mat till ikväll Taco önskade sej
Tim och Lucas - passar bra - det är inte min favoriträtt precis.
Fick köpt en del annat.
Hem och packa upp, åt min sushi och nu ska jag vidare till mitt nästa jobb.
Ha en skön kväll var rädda om er och ha roligt!

Kommentera här: