1

You tube...

När övriga familjen gett sej av i morse
så skulle jag sätta igång att städa, kom inte så långt
för jag fastnade på you tube... (mycket dans blir det då)
Fick undan en del och fick ringt en del samtal.
Bort till gymmet tände och fixade lite där.
Jenny "min praktikant" följde med Tekla och mej
ut i skogen på rundan.

underbart med snö
Efteråt så lämnade jag Jenny hemma och jag och Tekla åkte hem för lunch.
Städade vidare hemma och sedan tillbaka för att putsa fönster på gymmet.
Fick ordnat en del papper oxå. Hade massage och sedan körde jag hem till familjen
och framför allt till Christer som skulle ta flyget till Stockholm och Vallentuna.
Combatpass i Klippan som gick snabbt och enkelt... kanske inte tog i så
mycket som jag brukar?

det är så mysigt där om kvällarna.
Körde hem och gjorde "kvällsmat" med Dana som vi åt till CSI.
När det var slut tog jag Tekla och gick för att släcka/stänga gymmet.

Tio stycken som varit inne och tränat idag,skönt för jag hoppas folk
börjar komma tillbaka nu, jag vill ju så gärna att ni tränar och mår bra
- men visst är man väldigt sjuk bör man ju inte göra det.
Men förra veckan var det rätt så tomt - jag saknar ju er!!!
Men jag är säker på att ni kommer när ni är redo, annars får jag börja
namnge dem jag saknar mest... Äh, jag bara skoja för det kommer jag
nog inte att göra.

-8 grader är rätt så kallt... speciellt om man är lite frusen och nerkyld sen innan.

Telefonen ringde precis när jag kom hem, det var Christer som hade
kommit fram till lägenheten ordentligt.
Taxin från Arlanda till Vallentuna kostade lika mycket som flygbiljetten upp ...
 
Lucas hand är rätt så ok han har börjat röra på tummen nu.

Nu så go´vänner, går jag och lägger mej.

Kommentarer:

1 Evajoh:

skriven

Hej Lotta !

Jag lovar att jag kommer så fort jag är frisk nog,

åkte på en förkylning igen så jag tom. blev sängliggande Torsd/Fred. Det är nog flera år sedan det hände sist men ibland får man ge sej och bli hemma. Om du kommer ihåg vad jag lovade dej på svampracet så kommer jag att påbörja det eller avsluta kan man med säja from. Måndag nästa vecka så får vi se hur det går :)

Kram evajoh

Kommentera här: