2

Glömde..

att berömma alla barn som var här i går!
Det var inte tjugo stycken men väl nitton,
som festade loss...
De var duktiga och skötsamma alla !

Alla var utklädda i alla möjligt olika kreationer, tufft gjort av dem!
Lucas är mycket nöjd och tacksam,
jag tyckte det var kul att dem här och för
mej personligen var det de sista som jag "håller i".
Alla tre barnen har haft kalas när de fyllde fem och tio år,
då har de i gengäld fått bjuda så många de ville
och vilka de ville. Efter tio får de har fester om de vill
men måste engagera sej och skriva/skicka
inbjudningskort själv mm.
Sen handlar och fixar jag det andra, men de måste bry sej!
(Dana har haft fester men inte Rasmus...)

Idag är en ny dag med massa att göra!

Ha det gott,
   Puss och Kram     L8

Kommentarer:

1 Lotta:

skriven

Linus hade jätte kul igår. Han var jätte impad på din eldkonst,men rös i hela kroppen när han berättade om djuren. Han är lika mesig som mig när det gäller sådant

2 Jenny:

skriven

Hej,



jag letar efter en eldkonstnär som är intresserad att uppträda den 27/11 i Landskrona. Privat tillställning. Hittade dig på nätet och undrar om det är av intresse?

Kommentera här: