0

Handlingsplan v.41

Måste göra upp såndana här nu tiden rinner iväg,
och jag får inte så mycket gjort som jag skulle vilja,
så hädanefter ska jag skriva ner schema/plan och följa...

Gym/jobb: *Studiebesök på ljusterapibehandling
                  * Solarum nr3, dvs 30 min ska sättas upp
                  * Tömma disk/duschrum och måla det.
                  * Två nya ftg-massagekunder denna veckan.
                  * Hoppas kunna skicka in bygglovsansökan denna veckan

Hus/familj * Glosor med Lucas
                   * Mangla och stryka klart högarna
                   * Hämta ved i stugan
                   * Umgås med vänner OCH rösta på Willez på lördag!!

Hälsa:
         * Behöver inte mer träning, men går in i en detox-period,
                      mycket vatten,äta rätt,nyttigt och fem gånger om dagen.

Övrigt:        Jag har en sån tur och känner mej som världens lyckligaste
                   som kan och får göra/leva min dröm !
                   Tacksam för min familj, vänner,en stark kropp och 
                   positivt tänkande! -Jag har så jädra roligt till på köpet!!!

Nu är barngympa-passen avslutade så i kväll är det "bara" BodyCombat
i Klippan som gäller, får se hur många extra låtar jag hinner få in...

Önskar alla en fantastisk dag , underbart ute ,disigt,kallt,sol och väldigt vackert!

puss puss      L8

Kommentera här: