0

Härlig måndagsmorgon!

Trögt att gå upp men jag kom i väg i tid till gymmet.
Hade lite planering och annat att fixa. Hade folk som
tränade hela förmiddagen - igen!

Men mellan tio och elva var det lugnt så jag tog skogsrundan med Tekla.

underbart väder! Kallt,klart och soligt!
Vidare till gymmet för visningar och ännu ett försök att få ordning på
låssystemet genom datorn, kanske - men förmodligen inte...
Klockan 13 cyklade jag hem för att bl.a äta middag,
Carina och Annnhild kom och hälsade på! Kul !

fick en fin blomma till gymmet -passar bra på bardisken!
Jag har inte träffat och pratat med Carina sen precis innan blixten.
Kul att träffa hennen och hoppas verkligen hon blir bra snart!
SEN åt jag middag. och skrev en del träningsscheman och lite annat.

Ha en fortsatt god dag!    L8

Kommentera här: