2

Nya projekt

och en del gamla som ska på plats.
Hoppade över min löprunda idag, utan jag gick med Tekla
och sedan dammsugade och torkade jag av gym-golvet. -Äntligen!
Snabbt hem för att lämna Tekla och duscha, sedan snabbt
tillbaka till gymmet för att med hjälp av Poppe
räkna ut(den biten skötte han) och kolla var speglarna
ska sitta "på riktigt". Har därmed beställt lister till speglarna
både uppe och nere. Sedan kom Micke från Låshuset med
nya grejor till låsanordningen. Allt är inte riktigt på plats än tror jag.

Sedan hade jag en lärorik massage, och det händer inte var dag längre!
Jättekul med riktiga muskler !

Tänker att dra ihop ett gäng som vill förbättra sin kropp.
Om man har mål men lite för dålig motivation eller kunskap att t.ex äta bättre,
att börja motionera, gå ner i vikt, gå upp i vikt,  få tummarna loss helt enkelt.
Om man gör det tillsammans i en grupp blir det både roligare och det blir av.
Man hjälps åt ,peppar,stöttar, tipsar och har skitkul under tiden,
för att sedan belöna och fira tillsammans med när målen är nådda!
Så känns det som -Ja nu är det dags och här kan jag våga ta steget.
Jag är med hela vägen och hjälper till med vettiga delmål och
tillvägagångssätt (vilket konstigt ord att skriva...), med pepp
och någon att skälla på - för det behövs ibland.

Då är det bara att höra av sej innan måndag för då startar vi!

Gud vilken härlig dag det är idag! Så enormt tacksam jag är för allt!

Sköt om er och må väl!

L8

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Hoppas vi kan bli några stycken till de olika loppen.Jag hänger gärna på.Om jag har svårt att hitta kläder som passar,undrar jag var han köper sina,på LS-avdelningen(löjligt stort)lite roligt var det väl.Fa.... va bra pass denna veckan och som alltid men har varit lite ur lag är inte nöjd själv.Vi tar nya tag till nästa gång och då jä.... blir det åka av.Tack för att du finns och för våra pratstunder.Du är HELYLLE!!!!!

2 mia:

skriven

Hej Lotta, min stora inspiration... =)

Jag är lite intresserad av vad det är du ska starta på måndag... jag hör av mig förresten...det är nog lättare... kram kram

Kommentera här: