1

SIT

förkortas Rasmus vaccination mot bi och getingar.
Vet inte vad det står för, men vi är i Ängelholm var
sjätte vecka för att sprutar in lite gift i armarna på honom.
Vi kommer att hålla på i sammanlagt fem år, snart klara med år två!

Efteråt festade vi till det lite med en kaka från Nisses !
Körde hem och lämnade Ralle innan jag skulle hålla pass på
gymmet. Afrikanskt på schemat, de e kul att hoppa rundor utan att behöva
bry sej om hur man ser ut, när man gör det!

Lämnade över nycklarna till Christer som fixade till lite med solarierna,
och sedan körde jag till Klippan och höll Combat-pass, måste erkänna att
det var tungt för kroppen att komma igång - träningsvärk!!! Men sista
halvan är som vanligt, vi kör på för att va tygen håller!

dom e så söta puss-fiskarna!

Duschade och körde hem för att hämta nycklarna, släppte in en solkund
och fixade samtidigt till salen för morgondagens pass.

Makaroner och falukorv smakade väldigt gott när man bara vill ha mat - nu!

Tack Eva och välkommen i morgon bitti - du oxå Lisa!
Tack Fredrik som startade "Vi som gillar Lottas gym (i Kvidinge)"-
grupp på fejan, va gulligt!

NU måste jag i säng, tidigt i morgon och sent ut på kvällen i morgon...

Ha de gott och dröm sött!  L8

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Åh nej nu får jag dubbelskämmas för att jag inte gick upp i tid. Endera dagen ska jag gå upp och få en ordentlig start på morgonen. Det ska jag!

Kommentera här: