0

"Skalbaggar"

Dagen fortsatte med massager och
gick igenom kvällen pass.
Först ett härligt gäng på cirkelträning,och som vanligt vill
jag veta allt om er träningsvärk i övermorgon!
tror det blir lite varstans denna veckan....
Efter det mitt älskade jam ! Kan väl egentligen bara säga
att nu börjar jag snart kunna det igen... och det märks
verkligen på deltagarna som har kläm på alla konstiga
steg och hopp! Toppenbra jobbat i kväll - alla tjejer!
En runda massage till innan jag packade ner Bengta
till morgondagen. plocka undan, hämtade upp min käre man
som satte upp väggar till solarium 2(30 min).
Hem och åt nygräddade våfflor gjorda på Christers fantastiska
våffelsmet med havregryn och annat gott!
Sedan visade han upp sina nya djur. Inga skalbaggar alls
(jag gick i alla fall inte på det!), utan han har skaffat kackerlackor!





de små ettriga sakerna kommer jag at hitta lite varstans i huset om ett tag
har jag en känsla av...

Tack själv , Nettan du är en tillgång, och inte bara på passen!!!

Ha det gott alla , sov sött och sköt om er!

Puss och Kram  L8


Kommentera här: