2

skogstrött??


Ja, precis så var det....
massagerna och visningarna avlöste varandra fram till kl 15.
En halvtimme senare körde jag till Helsingborg och till lasarettet.

Var på sudiebesök i ljusterapi-rummet.
Väldigt givande och nu klurar jag på detaljerna kring mitt "lyckoljus".
Det var väldigt häftigt för jag var väldigt tung i ögonen och rätt trött över lag.
Vi satte oss och pratade därinne och efter ca 15 minuter så var den
tunga känslan i ögonen borta! Jag blev ju inte mindre trött efter en timme -
det är bra men inget mirakel (3x8 så hade jag nog blivit som folk igen!).
De kör en grundbehandling på 2hx10dagar och 200kr/gång sedan
underhåll för dem som så önskar.
Ja, jag får klura vidare så ser vi var det hamnar...
Spännande är det i alla fall!

Tanka bilen och en latte från seven-eleven, på vägen hem.
Var hemma i tjugo minuter och då hann jag lämna ut nycklarna till vår
stugas hyresgäster för helgen och "hoppa på" ett erbjudande om frukt
och grönsaker hem till huset. Återkommer om det är bra!

Men jag hann inte äta som jag hade tänkt! Till gymmet och bytade om
till cirkelpasset - önskar se bland kommentarerna var träningsvärken
har satt sej på er deltagare! Jag gissar mage och rumpa - var gissar ni?
Efter de var det dags för Jamdan, kul och svettigt !
Där kommer träningsvärken i vaderna ...igen!

På lördag ska Willez (fån bl.a Ljungbyhed och Kvidinge) vara med
på "Dansbandskampen", jag tänker se programmet för första gången
någonsin på lördag OCH jag tänker rösta (tror att även det är första gången!)
  - hoppas jag ni andra oxå gör!
Sedan finns det en liten risk att jag tänker titta på "Bingolotto"
på söndag för då ska KvidingeIF sitta bland publiken och Dana ska med upp!

Skogstrött !! God natt så ses vi i skuggan av marshallen!


puss puss     L8

Kommentarer:

1 Evaj:

skriven

Tjena Lotta

Jag vill gärna se din "fruktpåse" när du får den.

Har själv funderat på det innan.

Kram EvaJ

2 Sara S:

skriven

Hej Lotta! Du undrade om träningsvärken.....på mig sitter den i armarna idag!Har lite svårt att lyfta dem faktiskt =)

Kommentera här: