1

Fotvård i Hässleholm

Körde till Hässleholm och till söta Marina - fru Johan Wissler-Lood,
och fick mej en välbehövlig spa-fotvård. Så himla skönt ! Går som på
små moln nu ♥  Marina är jätteduktig, så jag lär köra till Hässleholm 
många gånger,när jag tycker att jag gjort mej förtjänt av en behandling.

Väldigt fin lokal oxå , nytt och frächt....
lite avundsjuk blev jag men om det fortsätter att gå bra så kanske jag
kan renovera och göra det nytt och frächt på gymmet oxå!

Efter mina naglar blivit röda och fina så blev det massage!
Fotmassage är bland det bästa som finns !
Stort tack Marina!

Körde hem diska,dammsuga,åt middag och gick med Tekla.
Ingela kom för att hjälpa mej med bokföringen - tror vi kom fram till
en väldigt bra lösning - men det återstår att se...
Stort tack Ingela!

Klippte klor och borstade tänder på Tekla...

med milt våld !
Hon håller sej undan nu av någon anledning...

Ha en go fredagskväll, go vänner!

Puss och Kram  L8

Kommentarer:

1 Tomas:

skriven

I Hässleholm och inte säger hej!!! Hmm......

Kommentera här: