1

slappesöndag

Vi var inte i säng förrän närmre 03.30,
så denna dagen har jag varit slö !
Efter frukost och middag körde vi till Allarp och hämta
hem Christers bil, plocka löv och murket trä,
haft Tekla lös i skogen. Avslutade med en kopp kaffe på Solhaga.
Ett trött men nöjt värdpar tog oxå det lugnt idag.
Hemma igen tittade vi på HIF på tv. Rasmus och
Dana var där inne och såg matchen live. 3-0 till HIF ! bra jobbat
Var på gymmet och höll ett pass för ungdomarna
med lite box och en del stryrka.
Hemma igen tittade vi på

Percy Jackson och åskviggstjuven
jag tyckte det var en bra äventyrsfilm, men tyvärr hade jag problem
med att hålla tittorna öppna hela filmen.
Nu ska jag och Tekla gå bort och släcka ner gymmet sedan ska jag sova!

Eva, det var jättekul att träffa människorna från Ljungbyhed igen.
Jag hade Kent till bordet, vi konstaterade att jag träffade hans kusin
oftare än vad han själv gjorde!
Superrolig fest var det !

tack och gonatt,

puss puss  L8

Kommentarer:

1 Eva J:

skriven

Ja det var länge sedan jag träffade kusinerna .

Man skulle kanske fixa till en kusinträff :)

Det tål att tänkas på// Eva

Kommentera här: