3

härlig eftermiddag

Superhärlig eftermiddag !
Masserade först en "gammal ungdomskompis", som jag inte har sett på många år.
Vi umgicks kanske inte, men i en liten håla som Ljungballacity
(ja och Kvidinge oxå),
så känner man varandra festar och umgås ibland.
I vilket fall så var det jättekul att se denna söta tjej efter så många år!

En annan som jag träffar med jämna mellanrum hade den här vackra
tatueringen på sej! De e häftigt med tatueringar ....på andra!

Väldigt söt... men jag missade den stora älvafoten...
Direkt efter massagerna så var det de första passet:Cirkelträning

lånade skyttets boxhandskar och mitzar, bara för jag inte blivit färdig
att lämna tillbaks dem... förlåt och tack !

mor och dotter, Emma ser nästan ut som en sprucken pingpong-boll!
Det blev bättre sen, när hon fick ta i lite!!!

aj aj - den blicken.... tror det inte, men de kan vara på Nettan som Sara
e litta ilsken på !

De kämpade på bra alla!

Man får se glad ut även om man står slår på någon annan!

här gäller det att hålla rätt på mitzarna...

triceps-dips , jodå de brände! Stark jobbat Annika och Matilda!

Situps - högt eller lågt

Sittande rodd med tube - ser bra ut!

Här va de igen! med en åsnespark och gummiband
 
Sen kom vi till det här med situps på golvet, och i mellan dessa kasta
en medicinboll till varandra! Säger bara att vi log ....högljutt!
Tror ...men bara tror att vissa i gänget kommer att må brättre när
magmusklerna kommer på plats! 

vissa kommer att uppskatta när triceps kommer på plats!
Härlig bild, Sara vill nästan gråta medan Nettan gör vad hon kan för att peppa!
Ni är alla så goa och de e skitkul att skratta med er före, efter och
under övningarna! Glöm inte -Jag vill veta om det var bra magövningar eller inte...
 
Pass nummer två blev det inte några foto tagna, men vi dansade så svetten rann,
vi skrattade en hel del här oxå!  Tack ni goa!

21881 steg blev det under dagen.

gonatt och suss gott !    L8

Kommentarer:

1 Evaj:

skriven

Kanonbra bilder Lotta ;)( och kommentarer till dem )

Kul har vi det syns ju. Men jag stretchar nog väldigt bra för jag har fortfarande ingen träningsvärk i magen.....

2 Eva J:

skriven

Jag var nog för kaxig i morse för nu börjar träningsvärken komma i magen (kan ju knappt hosta )

Och baksidan av armarna så man får väl på det en runda i morgon kväll för att bli av med det.

Ha en Trevlig Helg alla vänner som läser.

Kram Eva J

3 nettan:

skriven

vet inte om jag vågar skriva detta,men känner inte av något i magen idag (torsdag).Har oftast ont på kvällen efter passet.Har man gjort fel eller man är vältränad helt enkelt(ha ha ha ha ha!!!!)men hur som helst så känns det i magen när jag gör övningarna, så någonstans finns där????? kommmer inte på vad det heter jo! nu vet jag magmuskler.Tack för en bra cirkelträning. Vi ses snart igen.Du är HELYLLE!!!!

Kommentera här: