0

Grönsakslådan.se

Faktiskt inte så väldigt tungt att gå upp i morse.
Duschade,åt frukost gick med Tekla och sedan körde
jag till Eket. Klockan 06.55 började jag masserade och
när klockan var 11.45 var jag klar med nr 8.
"Hittade" en ny kul tatuering idag

visst är den fin...och stor! kommer kanske att bli ännu större...

jag lär mej en massa om feer nu - stora fötter och stora öron!

Åt  middag med min älskling på "woodlands".
Tyvärr saknades det lite smak i maten idag.

Körde hem till Tekla och sedan till gymmet för fler massager.
10 st sammanlagt idag, tror ärligt talat att jag inte hade orkat
många fler under en dag.

Tyvärr men på "gott och ont", ställde vi in Afrikanska passet i kväll.
Tyvärr för de två (tre - jag oxå)som var inställda på det, men
lite bra för min "hälsas skull", fick en timme till att förbereda, andas,
äta lite och kunde komma lugn till Klippan och i god tid !
Jättekul att köra combaten idag(oxå), mycket skratt, lite fel och lite
flams, och mycket svett! Tack alla duktiga tjejer, det är häftigt att köra med er!

Tillbaka till Kvidinge kl.21 och hade jag en visning med två.
22 körde jag hem och åt räksallad. Store, snälle och söte "Lillen" var
ute och gick med Tekla, som tydligen inte är riktigt bra än för hon hade
bajsat på Lucas golv! Fick en annan sorts mat idag...

Hemma hade " Grönsakslådan.se " kommit

Till denna familjen var det rätt så ok. Lite rödlök, mangold och purjolök
(vilket mössen tydligen älskar så det är ju bra för dom) över från förra veckan.
Frächa, fina frukter och grönsaker. Rasmus skar upp ananasen innan i kväll,
och det var den godaste jag ätit någonsin! 

Nettan och Eva jag tror nog att ni båda är FÖR vältränade !
Vi får väl se i morgon bitti...

Nu måste jag krypa ner i sängen klockan ringer ju 04, hoppas vi ses i morgon bitti!

Puss och Kram  L8

Kommentera här: