2

Peter Siepen

Tror att det var extra tungt idag klockan 04,
men jag kom upp och kom dit.
Tände ljus och marshaller, hann t.o.m rulla
alla handdukarna och få dem på plats innan passet började.
Undrar lite var alla morgonpigga har tagit vägen...
Tre tuffa brudar dök upp i alla fall,
 och de kommer att må mycket bättre idag!


Fullt upp idag, så det är bara att duscha och kasta sej över dagen!
Mitt jobbigaste står främst på schemat,så förhoppningsvis sätter jag mej
nöjd i en fåtölj ikväll och njuter! Återkommer....


"Låt er inte skrämmas av min goda fysik och mitt sunda leverne,
utan låt er istället inspireras"                            - Peter Siepen


Ha en fantastiskt dag, sköt om era kroppar och må väl !
L8

Kommentarer:

1 Sara:

skriven

Haha! Nu har jag läst gårdagens kommentarer. JISSES vad jag måste vara otränad för jag har en megaträningsvärk som vanligt. Blir en tur ner på gymmet för mig ikväll så man blir av med det......eller så blir det mer träningsvärk imorgon =)

2 nettan:

skriven

Inspiration ger du oss alltid.Vill bara skriva några ord till dig. "Att göra gott är ädelt,att lära andra göra gott är ädlare!"



Ha de gött/ Nettan

Kommentera här: