0

en lugn lördag

Lördagen började jätte lugnt och skönt med frukost
hela familjen tillsammans.
Sedan tog Tekla och jag en skogsrunda, hem och borstade hennes päls.

Gav mat, städade och gav vatten till Zorra,Zara och Nobbe.
Har slarvat med dem de sista veckorna...
Hemskt, men de är ju djur som faktiskt klarar sej utan rätt så länge.

Rasmus, Dana och Christer spelade gåsafotboll, 8 matcher spelade de!
Det märktes tydligt på Christers gamle kropp senare på kvällen!
Dana var ensam från F15-laget!!! Undrar var de andra i lagt tog vägen??

Jag var en tur på gymmet sedan tog jag tag i det, men kom ingenstans.

Ha ha, det slutade med att jag grät över papperna och bara lämnade det!

Gjorde oss i ordning och cyklade hem till Britt-Marie och Per,
Tina och pågarna kom ner under eftermiddagen.

God mat som vanligt ! Bl.a hjortstek.

Felix ringer verkstaden...

och Christer gick till massören...

Rasmus och Dana cyklade hem tidigt och hade ett gäng hemma 
för att  kolla på film.
Jag cyklade hem lite senare och nattade Lucas som ska spela match
tidigt på söndag. Jag gick den vanliga kvällsrundan med Tekla - fast
i högklackat ! Släckte och stängde ner gymmet och
sedan cyklade jag tillbaka till Linnégatan.

Satt och pratade en stund till och sedan cyklade vi (Christer och jag)hem.

.

Ses i marshallen...

L8

Kommentera här: