0

Frissan

Tack Linda och Annika,Marie och Maria!  BRA alla fyra!
Önskade fler kommentarer, och fler åsikter ang var och ens
kropp och hälsa...

Vaknade tidigt av mej själv - längesedan jag gjorde det sist!
Men jag uppskattar när jag gör det, du är jag ju utsövd.
Klockan sex tände och öppnade jag upp gymmet,
hem och åt frukost, skrev inbjudningskort till Lucas
gick en runda med Tekla och var sen tillbaka på gymmet
för att dammsuga. Fick gjort en hel del innan jag skulle vara
hos frissan kl.09. där jag klippte topparna och färgade håret.

fick lite värmeskyddande produkter , tack för det PetraZalong,
de är bra till Dana...
Tror jag fönar/plattar/lockar håret tio-femton gånger om året!
Det tar en sån jädra tid att det är lättare att låta det självtorka.
Tillbaka till gymmet gav mej på källaren, dammsugit gruppträningssalen
och torkat golvet där,städat undan bland mattor och filtar. Ser bra ut!
Hade en fotbehandling, städade klart och sedan invigde jag 12min solariet!
Somnade som vanligt... När jag var klar kom jag på att jag inte komma utr för
jag hade inget trycke...(handtag alltså), men där låg de omonterade på golvet,
så precis innan den riktiga paniken kom över mej så kunde jag öppna själv!!!
Lucas kom från skolan och tyckte att han fick göra som han ville bara
för hans tjej hade gjort slut... Försökte förklara det inte fungerade så -
men för döva öron! Nu har han fått utegångsförbud igen!
Körde hem för att äta och duscha till mej, tränade in två nya låtar
(på tiden) till combaten. Tillbaka till gymmet för massager.

En tjej från något reklambolag ringde och frågade om jag ville vara med på en
reklam kampanj på ICA MAXI. Så snart under de tre närmsta månaderna
kan ni kolla efter min logga i kassorna i Hyllinge! Coolt!Dyrt! '
Äh, inte SÅ farligt faktiskt.

Min svåger har fått frågan om jag var blond/ljus och hade silikonbröst...
för så hade ett blomsterbud beskrivit mej. Jag kommer ihåg när hon lämnade
blommorna och det var till mej och det var bara hon och jag i lokalen...
Va tror ni, ser jag ut sån eller va damen lite snurrig???

blond och silikonbröst ? tror inte det va!
Höll ett kanonpass med skumbox! Vilket gäng där är nere! Det är så häftigt,
jag blir så glad och får en massa energi av dem!!
Dessutom var det två stycken som såg att jag gjort vid håret, min familj
har inte sett det än, och jag har träffat dem! Känns lite onödigt att lägga
en massa tid och pengar om det ändå inte syns...
Ja ja, jag slipper använda en massa balsam när det nyklippt så jag sparar
väl in pengarna där...

Hemma igen såg jag CougarTown med Dana och Christer, eftreåt gick de
och lade sej, Tekla och jag gick till gymmet för en koll och för att släcka.
Så fort jag skrivit klart ska jag oxå lägga mej, toktrött!!

Tack för en bra sov gott!!
Vi ses nog i skuggan av marshallen..
L8

Kommentera här: