0

En härlig dag!

Jag lovar att min kropp är så tung och så trött
att det bara är jätteskönt...!
Lång dag, massor med människor och
de flesta väldigt glad och trevliga...
Började dagen med att kolla in Christers nya
skalbagge som var på väg ut ur sin puppa

fina färger...

Sedan tog jag och Tekla en lite längre morgonrunda, väckte barnen
och stack bort till gymmet, plocka, flytta,hängde upp, plocka ner...
tills min massagekund kom.

Rätt cool bild, önskade att jag fått fram mer i spegeln på andra väggen oxå.
Fick lov att ta kortet men jag vet inte om jag får skriva ut namnet -
så jag låter  bli!

Ja, jag kunde inte bestämma mej för vilken bild så det blev båda.
När
massagen var klar så körde jag lite på mina maskiner för att känna in dem.
Löpband - check
Roddmaskin -check
Hantlar 3kg,4kg -check
cablecross -check
Ja, än så länge är jag nöjd!
Det har ringt hela dagen ,det har varit folk på gymmet hela dagen - det bästa av allt
de har kommit i omgångar så jag har haft tid med var och en - jätteskönt, !
Dessutom kom Tomas och Ann Christine för att göra ett repotage!
På de hela taget har denna dagen gett mer än jag vågade tro på! SÅ glad!

Försökte städa upp efter golvläggarna i går,men som sagt det gick i ett
så det hann jag inte
Vi försökte röja lite jag och Dana innan vi hade ett barn-pass 3-6-åringar-
den åldern är helt underbar - de vill och kan så mycket , men vill gärna
prova något annat oxå- ska bli jätteskoj att få hålla träning med dem igen!

Direkt efter körde jag hem för att träna in en ny combat-låt till passet.
Vidare till Klippan och höll passet men utan den nye låten, inte musik till den...
Vi körde på bra till det gamla oxå.

Tillbaka till gymmet i Kvidinge, där det dök upp en tränande
och jag fick tid till att få ordning på lite olika saker.Hem lite över 22,
ut med hunden,blogga och NU kommer jag att stupa i säng!

Sov gott!  L8

Kommentera här: