0

en lugn förmiddag

Efter frukosten...
körde jag till Kågeröd för 3+1 massager.
Mycket rådjur på vägarna på åsen, men är man
bara beredd så kan man ändå köra fort...
I och med det var en kort förmiddag där på andra suidan åsen så
hann jag hem och 15 min på spikmattan - för det behövdes !
Tekla och jag tog en runda runt MaglabyKärr.

hon är så vacker min fina hund!

kärret är vackert när solen glittrar i det

boken håller på att byta färg

fridfullt...

 Just nu är jag extra glad över Tekla för jag är tvungen att ta mej ut i skogen
med henne även om jag egentligen inte hinner.
För där ute i skogen får jag en massa energi och kraft, måste släppa mycket
som jag inte kan göra något åt just där,  och bara hämta ny styrka!
För även om jag gör precis det jag vill och verkligen älskar att göra,
så tar det på mina krafter.

Så, rasten är över...

Ha det gott !  L8

Kommentera här: