1

:)

Om jag hade en bra dag igår, så har denna
varit kanonbra!
Gick upp rätt så tidigt med Christer som
skulle flyga till Vallentuna.

min trötte, lite stressade men ack så snygge man!
Tog en längre runda med hunden och öppnade upp gymmet.
Hemma igen dök jag in i mangelhögen (alltså lakan,handdukar som ska manglas)
och röjde innan jag väckte barnen.
 
När alla lämnat huset så gav jag mej ut på löprunda 6.37 km Prästamarken+
längre Tomarpsrundan. Kändes fortfarande bra i kroppen,
måste göra det en gång i veckan i alla fall.
Bort till gymmet igen, tränade lite på kvällens pass, tränade lite ben,
innan jag körde hem och duscha. Vidare till Ängelholm för att lämna
mina nycklar på "gamla jobbet", och gå igenom timmar.
Köpte massor av hundmat till Tekla, mat och yogamattor på MAXI.
Snabbt hem lasta ur, packa in, bort till gymmet för massage och visningar.
Folk kommer dit hela tiden telefonen ringer hela tiden och jag säljer träningskort...
SKITHÄFTIGT!

Men det händer ju dåliga saker oxå som t.ex Jamda passet i kväll-
tror att det var ett av de sämsta jag någonsin hållt...
Jag tror och känner att folket omkring har förståelse för att jag är extra rörig,
det är ju jättemycket som snurrar i mitt huvud hela tiden och ibland så bara
blir det kortslutning... Bättre nästa vecka!


Trött som en brombid....

Vi ses snart!  Puss och Kram  L8

Kommentarer:

1 Eva J:

skriven

Lite rörig har du tillåtelse att vara så här i början.Ont hade jag i hela kroppen igår när jag kom hem ...... Men idag känns det riktigt bra :) Så på det igen. Kram Eva (Jobbigt var det men skitkul)

Kommentera här: