0

Full rulle

Kändes som jag knappt hann landa på kudden
 innan det var dags at gå upp igen.
En längre runda med Tekla innan jag väckte Lucas,
sedan åt han och jag frukost tillsammans.
 Körde till Svalöv och till Lena Åkesson
för att  Lucas behövde hjälp igen.

hoppas,hoppas ,hoppas han blir åtminstonde bättre i sitt eksem nu
De är roliga ihop Lena och Lucas! När de är tillsammans så är det inte
Lucas som pratar mest...

Snabbt hem till Kvidinge och lämna Lucas på skolan, lite snack med Rektor Inger,
Fröken Ingela och Tonny bitr.rektor och träslöjdläraren.
Jag hoppas och tror vi alla kan hjälpas åt så det blir en dräglig höst för "lille Lulle".

Fortsatte direkt ner i "gropen" för att ge massage, fem stycken och ovanligt ömma fingrar...
Körde till gymmet för att lämna Bengta och annat.Hämtade tvättade handdukar
-men ingen kalender... Körde hem och tokpacka kläder för helgen.
Tekla fick stå i linan en stund på gräsmattan, medan jag duschade.
Letade som besatt efter min kalender, ingenstans!
Försökte ringa badhuset om jag skulle ha tappat den där i går kväll
- men där var ingen som svarade...
Med en stor resväska full med träningskläder, "gå ut"-kläder,
laptop och kamera så körde jag till Hedgatan.
Hämtade upp Tina (som bara hade en liten väska), och under tiden som jag körde
till Klippan försökte hon få kontakt med badhuset.
Ingen kalender på badhusets parkering i heller.
Parkerade bilen vid stationen, och väntade in tåget.

byte i Hässleholm, där vi passade på att köpa sushi på pressbyrån!
Nu vilar Tina och jag är väldigt sugen på kaffe!!
Det blir en del timmar på tåget.
Tänkte jobba ihop lite pass till hösten, så jag har en hel del papper med mej
och ett USB-minne fullt med "gamla ideér" från alla mina år med MassagePunkten!

Återkommer!
Ha en skön helg !
Puss och Kram    L8

Kommentera här: