2

Härlig eftermiddag...

efter en härlig morgon !

Bogrens glas levererade speglarna på förmiddagen
Alltså, äntligen blev jag klar att beställa och nu är det på gymmet,
inte på sina platser men nära...

även i källaren
Fick mycket småplock gjort idag(tack vare en bra morgon!), städat, fixat
och målat nere i källaren.

Det här är Sven - han har flyttat en värmepump idag...

Det här är Åsa - hon har målat i en källare (Stort Tack ,gulliga Åsa!)

Det här är min son Rasmus(målare...??? han ska försöka sej på något
annat yrke...) - han har oxå målat i en källare.
STOR kram till Tack Rasmus....!

Micke från Låshuset i Ängelholm, kom och fixade lås-anordningen,
som bara bråkat med mej den sista tiden.
Dessutom hade han 50 nya tagar om nån skulle vilja köpa in sej på en sån...
Efter har snackat med datorn en stund funkade det igen....
med de nya korten, men inte med de gamla....
Nu behöver jag omprogramera om alla korten(tagsen) som är "ute".
Så om ni har ett kort som inte blivit uppdaterat så kom in -ring mej gärna innan!
Jag som har lite för många "-jag ska bara" innan jag kommer fram,
var ute i god tid till detta passet - typ en timme för tidig...

men när vi väl var på plats alla så blev det ettt superroligt  pass,
jag skrattade hur mycket som helst med deltagarna, och jag
hoppas,hoppas,hoppas att de får träningsvärk - det är de värda!
Bra kämpat idag tjejer!

misstänker att mage och rumpa kommer att göra sej påminda i morgon
och övermorgon!

De här båda killarna jobbade precis utanför Christer och Per
(Jim Frii el... och Britt-Marie var oxå med och fixade med sitt).

Höll ett Jamda-pass, som jag mest släppte och följde med i kroppens muskelminne
- vilket fungerade alldeles utmärkt! Inte många fel utan bra flyt.
Framför allt tyckte jag att det skitroligt verkligen, verkligen kul
- bra deltagare där oxå - bra tjejer hela tiden - och jag är så glad!

Hemma åt vi VÄLDIGT sen kvällsmat. kvart i tio(aldrig så sent annars),
men makaroner smakade hur gått som helst just då!

Känsliga tittare varnas nu: VARNING!...
Dana hade cyklat upp till Tomarps kungsgård för att hämta hem...

möss ,ser ni skillnaden på storlekarna sju små som precis fått päls och
som är gudasöta!!!

De stora är oxå söta!

har ni sett nåt så näpet? Detta är Danas favorit.

men jag tycker nog att denna är sötast!
Djuraffären hade slut på möss så vi får odla pinkisar själva nu...
Själv tycker jag att vi borde bo på landet med ett stall...

Nu govänner är jag trött!
Tack för en mycket bra dag på alla sätt!

Puss och Kram  L8

Kommentarer:

1 Eva J:

skriven

Så söta musungar :)

Lite mör är man i benen i dag, det var tungt att gå i skogen med såna "korta" vadmuskler ;)Men lite svamp blev det i allafall.

2 Sexbomb:

skriven

Äntligen ett gym i Kvidinge, jippi!!! Har nu gjort tre pass med Lotta denna veckan och dom känns!

Tisdag; Skumbox

Onsdag; Cirkelträning och Jamda



Som om inte detta var nog så har jag även varit på gymmet måndag och torsdag.

I onsdags kväll när jag skulle lägga mig så knarrade sängen till, men det var varenda led och ben i kroppen som sa ifrån.



Passen är jättebra. Dom är visserligen tuffa men samtidigt roliga. Det är tack vare den glada och positiva tränaren som pushar en till max, och man känner sig jättenöjd när man går därifrån!

Hoppas att där är fler som får upp ögonen för detta trevliga och fantastiska gym! Hoppas verkligen att din dröm går i uppfyllelse och du är en bra bit på väg...

Tack för allt,! Lotta

Du vet vad jag menar/Sexbomb

Kommentera här: