0

Inlägg 500 !

Christer och jag började dagen i skogen tillsammans med Tekla.

spåra

plockas löv,ormbunkar,murket trä
Körde bort till Martinssons och hämtade hem Dana. Köpte bullar,
sen hem och väckte killarna och åt frukost.
Efter det så rensade familjen tillsammans några paddor!

Skorna i hallen sorterades,slängdes och lagrades

väskor,ryggsäckar,smutstvätt och annat rensades i det gamla massagerummet
Har hängt efter sedan tvättmaskinen varit sönder.
Efter det lämnade vi tillbaka ryggsäcken hos Campers.
Stort Tack Lindis och Conny!
Släppte av barnen vid gymmet för att sortera sopor i källaren.
Christer och jag fortsatte till Folkets hus för att rösta.

Här hade jag ännu inte bestämt mej...
Tycker det blir svårare för varje gång jag gör det.
Känner verkligen att det inte finns något parti som är värd min röst.
Några har något som jag tycker är bra, men sen har de alla något som
jag tycker är helt tokigt.
Dessutom tycker jag att de alla är väldigt vaga,
fega och helt utan pondus för att kunna styra ett land...

Men något blev det i alla fall - är bara inte helt säker på vad själv...

Nu ska hela familjen utom Dana titta på dagens damlags-match,
för Dana ska spela sin första match med dem!
Spännande att se hur och om hon kommer att "ta plats" på planen.
Matchen börjar nu klockan 14.00

Ha de gott så hörs vi  L8

Kommentera här: