0

Måndag

Jag känner på mej att svampracet blir tufft i år....
Väldigt laddat redan, med tanke på kommentarerna!
Vissa kör det väldigt fega sättet och lurar sin fru
(som är lite glömsk) att det var killarna som vann i fjor!

Idag har jag köpt färg,beställt dörrar, reglar, OSB-skivor
och litta annat. Ringt en hel del samtal och fått en massa gjort idag.
Dessutom har jag masserat och torkat av maskinerna ordentligt(hann inte alla).


Dana och jag hade ett gott gäng på barngympan, härliga ungar !
Sedan körde jag till Klippan och höll ett Combat-pass.

Lucas ringde efter mej när jag var tillbaka på gymmet
(Christer spelade badminton mot Poppe), för Dana hade jättemigrän.
Stackars tös som hon grät, måste vara tufft att ha.
Jag har ju turen att ha huvudvärk en gång vart sjunde år(och då är det
alltid för att jag har druckit för lite vatten), så vet inte riktigt hur det är.
Hon är inte så gnällig annars så jag tror att det gör ont på henne!

Tekla och jag gick tillbaka och låste/släckte gymmet.
Nu är det dags att krypa ner i sängen lär ju inte komma upp i mina
önskade sju timmar med jag kan ta några av dem i alla fall...

Ha en fortsatt trevlig kväll och en god natt!!  L8

Kommentera här: