0

Undrar vart det bär...

Eller om det slutar - det hoppas jag inte!!!
Jag menar som det rullar på med gymmet
nu så är det skitkul! Ökar med tränande varje dag,
fyller på med nya massagekunder hela tiden och mina
"stamkunder" kommer precis som vanligt.
Tänk om min dröm går i uppfyllelse och jag
faktiskt kan livnära mej på det - lycka!

drick mycket vatten när ni tränar!

Massager och visningar under dagen, var inne och kollade upp speglar på
Bogrens glas. Kort lunch och sen var jag tillbaka.
Rasmus praoar på Matöppet..., vi tyckte inte att det var en jättebra idé,
för han har redan praoat i affär. Matöppet är tydligen populärt för de har
inga långa arbetspass för dem som praoar. Vår käre son chillar gärna...
Han började klockan nio i förmiddags och slutade kvart i ett...


En person sa :-Du ser trött ut Lotta.
Det var jag inte innan, men kände mej rätt trött efter det...
Person nr.2 sa: Får nästan dåligt samvete att du sak behöva
jobba med mej och min kropp(typ, nåt sånt).
Jag vill inte se trött ut !!! Än mindre vara det, fast lite trött är jag kanske,
men glad så det gör inget än!

I kväll har jag  haft barngympa med de goa 3-6 åringarna !
efter det var det combat i Klippan oxå väldigt goa deltagare!!!

Försökte få ordning på nyckelsystemet på datorn, men se det
funkade inte så i morgon måste jag ringa och fixa med det.


Nu go vänner, nu går jag och lägger mej!

Tack och gonatt, puss och kram   L8

Kommentera här: