2

mer musik och mindre dammråttor

Så  nu är jag inne i gamla banor igen,
lever inte som jag lär just nu.
Kommer hem när de andra i familjen redan gått och lagt sej,
jag vet att jag kommer att gå upp tre timmar innan dem i morgon bitti.
Hinner ifs äta ordentligt men inte regelbundet och nu
i kväll är jag väldigt tacksam för svärmor kanelbullar...
Åt ju kvällsmat för många timmar sedan och har hållt två
pass sen dess ! Orkar inte laga till nåt nu.

Annars har jag mest gjort av med en massa pengar...
och använt alldeles för mycket tid till just det.
Träffade dessutom en fd arbetskamrat och vän till mamma,
som jag med glädje pratade en stund med,
men allt det andra hade inte behövt ta så lång tid tycker jag.

Köpt en ny stereo,(rymdskeppet orkar inte längre) och säljaren sa
att ljudet inte var så viktigt på
stereoapparater längre, det var förlegat???
För jag sa att jag haft ett "rymdskepp" i över tio år och
den har varit väldigt hållbar och mycket bra ljud - kan du inte få längre...
Jag fattar ingenting, om inte ljudet är bra vad är då viktigt med stereoapparater??

En ny dammsugare så jag inte behöver köra med husets mellan
hus och gym. Duschkabin till dusch och omklrummet,
filtar, torkställ och en del annat smått.
Kul att placera ut nytt snyggt och fixa till nu.
Ska måla en del och sättaupp saker på väggarna.

En kille som tränar flitigt!

Nu måste jag i säng, klockan ringer 04.00 och då MÅSTE  jag gå upp...
Sov gott så ses vi i morgon   L8

Kommentarer:

1 Fredrik:

skriven

Du har lyckats bra med gymmet hoppas det kommer gå så bra som jag tror att det kommer.

Men glöm inte att äta det är viktigt med bränsle när du håller igång så mycket som du gör!

2 Sara:

skriven

Lotta, va rädd om dig! Du får inte köra slut på dig redan, vi vill ju kunna gå på fler roliga pass =)

Kommentera här: